آوردن سايت در گوگل با سئو سايت

۱۶ بازديد

آوردن سايت در گوگل پس از معرفي سايت به گوگل در معناي نمايش سايت در صفحه اول گوگل مي باشد كه از راه هاي افزايش بازديد سايت مي باشد. تا زماني كه شما ترافيك در سايت خود نداشته باشيد نمي توانيد به اهدافي كه در طراحي سايت خود در نظر گرفته ايد برسيد و اين امر تنها به واسط انجام سئو سايت و رعايت نمودن اصول بهينه سازي سايت ميسر مي شود.

 

آوردن سايت در گوگل و سئو

براي آوردن سايت در گوگل ابتدا بايد سايت را به گوگل معرفي نماييم. با نصب وب مستر تولز مي توانيد سايت خود را به گوگل معرفي نماييد و اطلاعاتي در خصوص وضعيت نمايش سايت خود در نتايج جستجو بدست آوريد. بعلاوه مي تواند با ورود به آدرس زير اين امر را انجام دهيد.

https://www.google.com/intl/fa/add_url.html

سئو حرفه اي سايت 

سئو حرفه اي سايت

پس از معرفي سايت به گوگل حال بايد به فكر آيتم هاي سئو سايت باشيد تا نمايش سايت را در كلمه كليدي مشخص كه مرتبط به كسب وكار شما مي باشد را داشته باشيم. در اين ميان بايد متريك هاي داخلي و نيز خارجي را در نظر بگيريم تا در اعتبار بخشي به سايت خود كمك نماييم. توليد محتوا در راستاي كلمات كليدي سايت ، پياده سازي المان هاي سئو در درون سايت ، ايجاد نمودن لينك هاي خارجي و بك لينك ها ، مواردي هستند كه براي آوردن سايت در گوگل بايد انجام شوند. كاربران شما چه تيترها و عنوان هايي را جستجو مي كند! محتوايي با آن عناوين توليد نماييد و آن را در شبكه هاي اجتماعي نيز منتشر نماييد. همچنين اينكه به فكر اعتبار بخشيدن به سايت خود باشيد زيرا تا زماني كه گوگل سايت شما را معتبر تشخيص ندهد آن را در نتايج جستجو در جايگاه بالا نشان نمي دهد. پس با تهيه لينك هاي خارجي و ديگر سايت ها به واسط كلمات كليدي خود اين امر را انجام دهيد.

 

 

آوردن سايت در گوگل با سئو سايت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.