راه هاي افزايش ترافيك سايت در سئو

۱۷ بازديد

راه هاي افزايش ترافيك سايت براي كساني كه سايتي را طراحي كرده اند و مي خواهند از آن سايت سودآوري نمايند بسيار اهميت خواهد داشت. زيرا كه ترافيك بيشتر به معناي كاربران بيشتر و در نتيجه سودآوري بيشتر خواهد بود. پس واضح است كه راه هاي افزايش ترافيك سايت براي افراد پر اهميت مي شود. يكي از موثرترين اين روش ها انجام سئو سايت و بهينه سازي سايت مي باشد.

 

سئو در افزايش ترافيك سايت

سئو سايت در معناي نمايش سايت در صفحه اول به واسط كلمه كليدي مشخص مي باشد. 90 درصد كاربران پس از درج كلمه و يا عبارت كليدي خود تنها صفحه اول را چك مي كنند و مابقي صفحات را مشاهده نمي كنند و نيز همچنين آمارها نشان مي دهد كه بيشترين ترافيك ورودي سايت ها از سمت موتورهاي جستجو مي باشد. پس تمامي اين دلايل مي تواند دلايلي بر اهميت و توجه بر موضوع سئو سايت و بهينه سازي سايت باشد.

 

بنرهاي تبليغاتي در سايت

شايد بسيار ديده باشيد كه افراد در سايت هاي پربازديد و يا سايت هاي درج آگهي بنرهاي تبليغاتي خود را مي گذارد كه به واسط اطلاعات تماس و يا كليك ، به سمت سايت و ارتباط با آنها هدايت شود. سايت هاي پر ترافيك و نيز سايت هاي درج آگهي كه در بخش بندي هاي مختلف خود نيازمندي افراد را قرار داده است

 

فعاليت در شبكه هاي اجتماعي

شبكه هاي اجتماعي كه پرطرفدارترين آنها فيس بوك ، توييتر ، لينكداين و گوگل پلاس مي باشد ميليون ها نفر را در كنار هم جمع نموده است و حال اشتراك گذاري محتوا در اين شبكه هاي اجتماعي مي تواند هدايت ترافيك را به سمت سايت شما منجر شود. شبكه هاي اجتماعي بسته به نوع آنها كاربران متفاوتي دارد و نيز عضويت در گروه هايي كه در اين شبكه هاي اجتماعي ساخته مي شود و در حوزه كاري مشابه و مرتبط با شما فعاليت مي نمايند مي تواند ترافيك بيشتري را براي شما به دنبال داشته باشد.

 

تبليغات كليكي در افزايش ترافيك

تبليغات كليكي كه با درج بنر در سايت ها عنوان مي گردد و متناسب با تعداد كليك به پرداخت هزينه مي انجامد يكي از راه هاي جذب ترافيك و كاربر خواهد بود كه متناسب با ترافيك هدايت شده بايد پرداخت انجام شود.

dynamic-website-graphic سئو سايت ديناميك 

dynamic-website-graphic سئو سايت ديناميك

 

ويديو ماركتينگ در افزايش ترافيك

توليد فايل ويديويي متناسب با زمينه كاري شما و نيز درج اطلاعات تماس ، نام برند و نيز شعار تبليغاتي شما مي تواند محصولات و خدمات شما را به ديگران بشناساند و نيز در كنار آن هدايت ترافيك را به دنبال داشته باشد. انتشار فايل ويديواي در سايت هايي با محتواي فايل ويديوي مانند آپارات و يوتوپ مي تواند جذب كننده ترافيك براي شما باشد.

 

 

بازاريابي محتوا در افزايش ترافيك

ارديگر روش هاي جذب ترافيك و افزايش بازديدكننده ، بازاريابي محتوا يا همان توليد محتوا و اشتراك گذاري آن مي باشد. كاربران خود را در نظر بگيريد. حال آنها به چه محتوايي و با چه تيترهايي نياز دارند. آنها را توليد نماييد و پس از آن در شبكه هاي اجتماعي و نيز فروم ها به اشتراك گذاريم. اين امر هدايت ترافيك را براي شما به دنبال خواهد داشت و بعلاوه آن را پروسه سئو سايت شما اثر بسيار مثبتي خواهد داشت.

 

 

راه هاي افزايش ترافيك سايت در سئو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.