بك لينك دائمي و سئو سايت

۱۹ بازديد

 

يكي از ضروريات در انجام پروسه سئو سايت تهيه بك لينك مي باشد اما اگر اين بك لينك به صورت دائمي تهيه نگردد و پس از مدتي برداشته شود در نتيجه امر افت در رنكينگ را مشاهده مي نماييم. اما چگونه مي توان بك لينك دائمي براي سايت خود تهيه نمود تا روند سئو سايت و بهينه سازي سايت را با مشكل روبه رو نمايد.

 

بك لينك دائمي در سئو

بك لينك دائمي از ضروريات در انجام پروسه سئو سايت مي باشد. در زير روش هايي كه براي تهيه بك لينك دائمي وجود دارد را بيان مي كنيم.

بك لينك در انتشار خبر در ديگر سايت ها

بك لينك در شبكه هاي اجتماعي

بك  لينك در فروم ها

بك لينك به صورت كامنت در ديگر سايت ها

 

بك لينك دائمي در انتشار خبر

مي توانيد در ديگر سايت ها مطلبي را منتشر نماييد و در آن لينك سايت خود را به واسط كلمه كليدي خود درج نماييد. هر چه در سايت معتبرتر باشد مي تواند اعتبار بيشتري را به سايت شما بخشد و اثر بيشتري در روند سئو سايت شما داشته باشد و نيز اينكه هرچه تعداد خبرها بيشتر باشد پس اثر بيشتري را نيز خواهد داشت.

social-media-seo-logos-mcseo 

social-media-seo-logos-mcseo

بك لينك دائمي در شبكه هاي اجتماعي

مي توانيد براي سايت خود در شبكه هاي اجتماعي مختلف مانند لينكداين ، گوگل پلاس ، فيس بوك ، توييتر اكانت ايجاد نماييد و در آن محتواي خود را همراه با لينك منتشر نماييد. علاوه بر اثرگذاري در روند سئو مي تواند موجب جذب ترافيك شود و فرصت ماركتينگ شما را تقويت نمايد.

 

بك لينك دائمي در فروم

فروم ها كه به صورت عمومي و يا تخصصي كار مي كنند فضايي را براي شما به منظور درج خبر و محتواي موجود در سايت شما فراهم مي كنند. محتواي خود را در فروم ها منتشر نماييد و نيز لينك سايت خود را در آن قرار دهيد.

 

بك لينك دائمي با درج كامنت

پست هاي مهمان و يا همان نظر گذاشتن در مطالب ديگر سايت ها مي تواند به واسط درج نام و آدرس سايت شما باشد. هرچه لينك سايت شما در ديگر سايت ها بيشتر باشد در واقع سايت هاي ديگري در خصوص شما صحبت مي كنند پس مي تواند اعتبار بيشتري را به شما بخشد.

 

 

بك لينك دائمي و سئو سايت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.