سئو سايت عكس

آموزش سئو سايت

سئو سايت عكس

۱۰ بازديد

سئو سايت عكس كه در آن تصاوير و عكس ها در دسته بندي هاي مختلف وجود دارند چگونه بايد انجام شود! در سايت عكس اغلب محتواي بسيار كوتاه و كمي گذاشته مي شود پس اگر بخواهيم گوگل در خصوص اينكه چه تصاويري را در سايت عكس خود گذاشته ايم اطلاع كسب نمايد چه عملي را انجام دهيم تا در بهبود وضعيت سئو سايت خود اقدام نموده باشيم و در نتايج جستجو عكس نمايش داده شويم. در ادامه نكات سئو سايت عكس را بيان خواهيم نمود.

 

نامگذاري عكس در سئو سايت عكس

يكي از مهم ترين مواردي كه در بهينه سازي تصاوير بايد در نظر داشته باشيم نامگذاري نام عكس مي شود. موضوع و هدفي كه عكس مي خواهد بيان نمايد چيست! آن را در قالب كلمات به زبان انگليسي براي نام عكس خود انتخاب نماييد. براي مثال اگر هدف عكس شما سئو سايت عكس باشد پس نامگذاري كه براي نام عكس شما باشد image-seo-site خواهد بود. تگ alt نيز در واقع توضيحي از عكس شما مي باشد پس هدف و توضيحي از عكس خود را در تگ alt قرار دهيد.

سئو سايت رونق تجارت جذب مشتري بهينه سازي سايت 

سئو سايت رونق تجارت جذب مشتري بهينه سازي سايت

درج محتوا در سئو سايت عكس

درج محتوا در كنار تصاوير مي تواند بسيار در سئو سايت شما اثرگذار باشد زيرا كه گوگل محتوا را مي خواند پس اگر شما توضيحاتي در خصوص عكس و نيز فايل هاي ويديويي خود را در قالب محتوا بگذاريد مي توانيد به گوگل بفهمانيد كه هدف شما از گذاشتن اين عكس ها و تصاوير چه بوده است. در محتوايي كه مي گذاريد كلمه كليدي كه مرتبط با عكس مي باشد را بگذاريد و در هدينگ صفحه نيز آن را بگنجانيد. استفاده از كلمه كليدي موجب مي شود كه گوگل هدف از ايجاد آن صفحه از سايت شما را بشناسد و در جستجو عكس و تصاوير نمايش داده شويد.

 

 

سئو سايت عكس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.